måndag, juni 22, 2009

Sommarföljetong

Nej, jag har inte SvD och kan därför inte läsa årets sommarföljetong, Håkan Nessers Maskarna på Carmine Street, som endast publiceras i pappersupplagan. Men jag är inte bitter. Jo, det är jag. Försöker ändå se fram emot min egen lokaltidnings sommarföljetong, som i år kanske blir Mari Ljungstedts Den dubbla tystnaden. Det är i alla fall den som TT Spektra erbjuder till sina kunder. SvD kommer f ö också låta nätläsarna ladda ner Erik Erikssons De svarta molnens tid, den fjärde i hans serie om familjen Nygren i Grisslehamn. Men Håkan Nesser är det ju inte...

2 kommentarer:

  1. I Corren är det Mons Kallentofts Höstoffer. Första avsnittet idag. Vore kul att höra från fler orter...

    SvaraRadera
  2. snowflake: hm, tur att jag inte har Corren... ;-) Har inte sett ett spår av sommarföljetong i min egen tidning, men det borde väl dyka upp snart.

    SvaraRadera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...