lördag, mars 24, 2012

Bokcirkel med Strindberg

Eftersom jag själv har tänkt läsa En dåres försvarstal funderar jag på att hoppa på Bokcirkeln i P1, där man under våren ska diskutera boken plus berättelsen Ensam. Säsongspremiär måndag 2 april kl 14.25 i P1 med repris tisdag 18.30. Instruktioner: Vi möts på pocketsidan 105 i En Dåres försvarstal, efter meningen ”I nästa ögonblick fann jag mig sittande i båten med lotsarna, som tog så kraftiga årtag att jag kunde stiga i land fem minuter senare”.

Ensam finns på bl a Runeberg. Läs mer: Bokcirkeln i P1.

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Är också sugen på att hänga med! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Ja, har man ändå tänkt läsa boken kan det nog vara en rolig grej :)

      Radera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...