lördag, februari 09, 2013

Paul-å-Siri på Skavlan

Jag brukar inte titta på teveprogrammet Skavlan, men gjorde ett undantag i går kväll. Naturligtvis, för det var Paul-å-Siri-tajm! Som sista inslag dök de äntligen upp och jag tindrar nog med ögonen än. Hemligheten med deras långa äktenskap är t ex deras intressanta samtal, att de är goda vänner och delar allt, men fortfarande kan överraska varandra. 40.30 in på programmet för den som vill titta på svt.play!

Två olästa böcker av författarparet har jag i hyllan, essäsamlingen Living, Thinking, Looking - Siri Hustvedt samt memoarboken Vinterdagbok - Paul Auster. Februaris jobb- och lässchema är ganska fullt, och till mitt läsmaraton i mars har jag fått ihop en lista på tio böcker, men nu får jag nog ändra lite i planeringen.

Mvh, Starstrucked

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...