lördag, augusti 17, 2013

Grattis Fru E!

Hurra, hurra, bokbloggen Fru E:s böcker fyller fem år och firar detta med en tävling! Vinnaren kommer att få välja en bok för max 200 kr på adlibris.com genom att kommentera inlägget samt berätta vilken bok som önskas. Blogg, twitter etc ger dubbel vinstchans och tävlingen avslutas söndagen den 18 augusti kl 20.00.

Själv önskar jag mig The Detour - Gerbrand Bakker och om jag vinner skulle det så att säga vara till ett välgörande ändamål. Typ. Jag vill gärna upprätthålla mitt goda rykte (?) som bokbloggare och jag är medveten om att det inte kommer hålla särskilt länge till om jag fortsätter att rekommendera och hylla Gerbrand Bakker baserat på en enda, om än fantastiskt bra bok, nämligen The Twin. Jag måste helt enkelt läsa mer Bakker och The Detour vore en bra början, a deeply moving new novel, shot through with longing and the quiet tragedy of everyday lives.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...