söndag, mars 30, 2014

Bokresan 2014

Helgen tillbringades på Syninge kursgård, platsen för Breakfast Book Clubs fantastiska bokresa. Eller kulturtantskollo, som det kom att kallas :) En underbar mix av bokfolk som tyckte lika mycket om att läsa tyst som att umgås under lite livligare former. Så roligt att ha fått ett ansikte och inte minst en röst på bl a flera av mina favoritbloggare. 

En av punkterna på programmet var en bokfrukost om Främlingsleguanen, jag skriver mer om boken i morgon. Det blev en mycket intressant diskussion där i princip alla tyckte olika. Med denna bok gick jag även i mål i månadens läsmaraton.

Fina boktokar på rad. 

Innehållet i min godispåse, eller snarare kasse. Tio nya titlar samt ett par böcker från vårt bokbytesbord. Jag får säkert anledning att återkomma till flera av dem. 

Många tack till alla inblandade för ett par härliga dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...